Med anledning av ordförandens uppmaning att diskutera SSKs framtida utveckling skapar vi denna diskussionstråd.
Med förhoppning om konstruktiva diskussioner ...
Ingvar skrev:Bra Laban, Sverige är ett demokratiskt land till skillnad där jag bor i sydöstra Asien.
Åsikter från fjärran östern.
Som idag ålderstigen SSK-are är jag stolt över att ha varit med sedan starten av SSK-serien och att den, trots ett par långfingrade ordföranden under åren, har överlevt.
Skulle nog tro att konceptet med klubbracing passar en lagom stor del av den svenska befolkningen för att den skall fortsätta att finnas till under en ganska lång framtid. Klart att Serien behöver uppgraderas ibland. Som jag ser det så bör samarbetet med RHK utökas, där finns samma typ av människor. Att man trivs tillsammans är en av de viktigaste förutsättningarna till att lyckas här i livet. Det gäller det mesta, som arbete, förhållanden etc.
Att testa andra idrotter tillsammans med bilracing är ett tämligen oprövat koncept som bör diskuteras, t.ex. cykel eller rullskridskor??
Det sista förslaget som jag har är att bygga om Kinnekulle så att den går att köra både motsols och medsols på, dyrt? men fan så kul. Testa och kör den baklänges en gång så får du se om du inte håller med.
Hälsningar från ett varmt land.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst